Frågor om dig och din pojkvän

Vad heter ni?- Frida och Freddy
Hur träffades ni? – I skolan
Hur länge har ni varit tillsammans? – 2 år, 10 månader och 1 dag
Är ni förlovade? – Vi var men inte nu längre
Bor ni ihop? – Japp :)
Har ni barn? – nope
Har båda körkort? - Nej bara älsklingen
Isåfall, vem kör bäst? Älsklingen såklart
Kommer du ihåg er första kyss? - Ja klart, vid tunnelbanan vid skolan, kommer aldrig att glömma
Vem är äldst? – Freddy
Vilka stjärntecken är ni? – Jag är skytten och Freddy är lejonet
Vem fyller år först på året? - Freddy
Vem är längst? – Freddy såklart :)
Vem sjunger bäst? – Tror nog att det blir jag ;P
Håller ni i handen på stan? – klart vi gör :)
Kände ni varann innan ni blev tillsammans? – Njae några dagar kanske
Vad har ni gemensamt? – nästan allting, det som är så underbart!
Blev du kär i första ögonkastet? - klart :)
Har ni någon speciell låt? - Vi har många låtar men två stycken som är speciella!
Har ni några "frikort"? – hahah vem fan har det? ;o
Har ni stora framtidsplaner? – Ja , längtar!
Har ni gråtit i varandras armar? – Ja det har vi
Har ni varit utomlands tillammans? - Ja, så jävla underbart det var!
Vem lagar bäst mat? Jag såklart ;P
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? – För det mesta så ser vi på tv/film eller spelar :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Alltid :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? - 1 timme med bil, 2 timmar kommunalt . Jag bor i Tumba, Freddy i Vallentuna
Brukar ni bråka? – Vi gjorde det förr, nu är det mest tjaffs, men aldrig bråk, riktigt skönt :)
Ringer eller SMS:ar ni mest? – Vi smsar oregelbundet, alltså hela tiden så fort vi får chansen om vi inte är med varandra såklart, men vi ringer varandra också!
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? – Hela han är underbar, min drömkille!
Brukar nån av er prata i sömnen? - Nee x) vi snarkar mest tror jag haha .




Kommentarer
Postat av: Anonym

Min blogg är skriven med passion och någonting äkta... älskar att skriva. Uppdaterar flera gånger per dag med spännande texter och bilder... Kika gärna in=)



http://MatildaSimonette.blogg.se

2010-01-19 @ 20:30:36
URL: http://matildasimonette.blogg.se/
Postat av: Anonym

rolig lista :)

2010-01-19 @ 23:17:43
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0