5/1-10

Fan vad fult när man måste skriva 10 som 2010, haha .
Men men , jag lever iallafall, har bara inte orkar skriva idag, har varit rätt så seg men ändå piggare än vanligt :)
Min dag började med att jag vaknade, kollade på Våra Bästa År, fixade iordning frukost, sedan började jag med att baka tänkte jag säga, men baka kanske man inte kallar det, men jag gjorde kola iallafall, ett recept bara familjen Lundin har , sjukt fucking gott är det iallafall . Det står ute nu och svalnar, vilket det gjort i några timmar nu? -.-
Aja lär väl hinna stelna innnan vi åker då .
Ikväll blir det massa mys med älsklingen :) först ska vi åka och äta ute, lär bli Tacobar eller Thaien :) sedan blir det bio, så mysigt ju :) Vi båda är lediga imorgon så då får vi äntligen vara med varandra en heldag :)
Har inte så mycket mer att säga , men hoppas ni haft en underbar dag :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll :)



Sv: Åhh, ja det förstår jag ;)

2010-01-05 @ 20:16:15
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0