Visste det ...

Visste att denna dag skulle vara dyster .
Imorse vaknade jag 9, wooow, fan kan inte sova längre än så, why lix?
Ett big fail med frukosten så det smakade inte gott .
Gick ner till vårdcentralen för att fixa sjukintyg, fick sitta och vänta kanske 40 min? för att höra att det inte finns tid idag för en läkare att skriva ett åt mig så måste ringa och boka tid på måndag?, men jaha ni kunde inte sagt det från början, nej ni suger ju för lite kuk så ni måste göra det förjävligt för oss andra ...
Gick och handlade och det var skit kallt . Glömde köpa nudlar -.-
Så är på bajs humör och vill bara sova men är typ inte ett dugg trött, eller jo men änåd inte, förstår ni?
Men ska lägga mig under täcket med serier och filmer att se på datan så jag kan somna, hoppas jag blir på lite bättre humör, fan kl är bara 22 på en fredag och jag ska försöka sova, inte okej!

BITTERFITTA

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Haha nejmen det gör du xD Så nu vet du det HAHa :D

2010-02-12 @ 23:57:04
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0