Update

Halloj bloggen!
Har inte haft någon ork alls för att blogga idag, har bara legat i sängen med pojkvännen som är lite bakis, haha kan han ha! Har bara legat och kollat på serier, som ANTM och Smallville . Och det hade jag tänkt fortsätta med för imorgon kommer jag inte vara så aktiv då det är kalas och middag som gäller, Lille-Po fyller 1 år, sötnosen :) och på kvällen ska jag och älsklingen ut och äta på Mongo, som vanligt, men lix det är vårat ställe :) ett stort jävla + är att det är förjävla gott där, man går aldrig därifrån hungrig, man spyr nästan för att man ätit för mycket, buffe med alla möjliga val av kött, grönsaker, sås osv och den godaste efterrättsbuffen med frukt, glass osv! Mumma!
Fan vad hungrig jag vart nudå -.- har bara ätit mackor/skorpor idag men har inte varit hungrig alls idag, tror jag käkade frukost runt 3-4 idag, så det var nog mer en lunch, haha .
Har ingen aning om vad det blir för middag men har en känsla av att det inte blir något gott, hahaha .
Positiva jag är på g, men är alldeles för trött för att ens orka bry mig just nu .

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg =)

2010-02-14 @ 11:07:50
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: PHOTONERDEN

Haft en bra alla hjärtans dag :)? Kram

2010-02-14 @ 16:50:24
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0