Update

Japp sitter här i sängen som vanligt och glor tv, dock går det inget bra på tvn så har mtv på, sämsta cribs är på så fattar inte ens varför jag har den kanalen på ... Aja vidare .
Jag och älsklingen ska troligen kolla på lite serier och typ sova då vi är skit trötta, haha, höll på och somna förut men klarade mig ;) Om jag sover på dagen kan jag inte sova på kvällen så är hellre vaken hela dagen så jag kan sova ordentligt på natten så att man är pigg till dagen efter .
Jag vet vad jag ska få av älsklingen ikväll iallafall, massage! Så älskling nu när du läser detta, tro inte att du kommer undan!
Nej såg att det var So You Think You Can Dance på tvn, det ska ses!

Puss på er xo

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Haha det låter ju som en superbra alla hjärtans dag! :D Hihihi

2010-02-16 @ 22:57:52
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Classy

Fy fan! Man ska inte behöva lämna sjukintyg först man går in på andra veckan, det kan du ju hälsa dom nästa gång ;) Hur mycket fick du betala då?



Låter mysigt :) Fick du nå fint då?



Min allahjärtansdag va bra den med, va med familjen samt sambon eller exet eller vad man nu ska kalla det, haha :P

2010-02-17 @ 00:39:42
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0