The last day

Godmorgon bloggen!

Vaknade för kanske 10 min sen och nörden som jag är så sätter jag mig vid datan på en gång, haha :)
Men börjar lite tidigare idag så har inte så mycket tid till att sitta här . Jobbar 13.30-22.15 idag och fan vad jag inte är sugen asså, hoppas att man kanske får sluta tidigare men chansen är typ 1 på 100 så njae, haha .
Men igår gick det väl bra att jobba, dagen gick fort och det var inte så överdrivet mycket folk, men man börjar bli mer irriterad på människorna, speciellt när det gäller sugrören och legitimation .
Ibland så säger jag vad sugrören finns men ändå så frågar de när allt är klart, man bah men lyssnar du inte på mig eller? och legitimation, asså gud ska det vara så svårt?! När ni betalar med kort, måste ni ge oss legitimation också .
En del kanske inte vet det, fine, men om man ber den som står först i kön borde de som står bakom höra och fatta också ... Men nej .
Sedan är det en del som bara lägger fram kortet och håller kvar i sitt leg, som om vi bara behöver leg ibland?! nej det är varje gång så tänk på det . Och fy skäms på er som har guldkortet och inte ger leg vid kortköp, ni borde skämmas .  Ser ni hur sur jag kan bli på bara några timmar, för en liten sak, men det börjar bli rätt tröttsamt att behöva be om leg varje gång . Sa till shiftis om en bättre skyltning men han kunde inget göra, men vi skulle ta upp det vid nästa möte, nu när det är?

Nej nu ska jag sluta vara en bitterfitta och göra iordning min goda frukost :)

Hoppas ni får en bra dag i detta underbara väder, typ snö och regn, ÄR DET INTE UNDERBART?

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

godmorgon :)



hoppas våren är påvg! :)

2010-02-26 @ 11:34:16
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Postat av: JnLmodels

sv: ja visst är dom söta:)

2010-02-26 @ 14:58:34
URL: http://jnlmodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0