Shoppingen igår


En grå söt kofta, dock ser den smutsig ut? aja och två vanliga vita linnen

 


Värmeskydd, tänkte testa om denna är bra!

 


Scrubb till ansiktet

 


Sminkborttagning

 


Ansiktsvatten


Fick ett litet prov på deras nya? parfym

Luktade helt okej!

 

Sedan orkade jag inte strosa omkring mer inne i stan, inte efter att ha varit hos frissan i 2 timmar och sedan allt folk, nej får åka in en annan dag och köpa lite grann, eller? ;P

Men men håret orkar jag inte visa, ser förjävlig ut idag så ni får se det när jag är lite mer fixad haha :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med shopping :)



Sv: Jag ska till en kompis som fyller 20 imorn och festa lite :p Själv då?:)

2010-02-05 @ 21:41:56
URL: http://engstromemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Inga fel med lite shopping!! Funkar Neutrogena på dig? Jag testade den dära, men tyckte jag fick finnar av den:S Men så olika det där:)

2010-02-06 @ 00:39:41
URL: http://runbaabyrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0