Semester?

Gaaah jag blir galen snart, då mina hjärna går på högvarv . Senast imorgon måste älsklingen lämna in sina semesterveckor och vi har ju inte bestämt alls vart vi ska åka, om det blir sommaren eller vintern .
Men vi har suttit och prata igenom lite (notera att vi smsar) och det blir nog att vi åker i vinter, i december och kanske på självaste julafton, gud vad mys :)

Om själva semestern då har ju älsklingen sin men jag vet inte om jag får en semester, det vore riktigt värdelöst om jag inte får det, även om jag inte får det så kommer det lösa sig men vill ju ha en betald semester .
Jag jobbar ju lite hur som helst (kommer inte ihåg vad det heter) så jag får välja dagar och timmar själv, då man lämnar in en intresseanmälan varje månad, då är det bara för mig att inte lämna in på 4 veckor så har jag min semester, men vill ju ha betalt :/ annars kommer månaden efter bli riktigt jobbig :( men till sommaren har jag en stor chans att få fast så ska satsa som fan nu på jobbet så att jag får det!

Men nu till resan

 

 

 

 

 

 

 

Vad tycker ni?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0