No im noot dead, im just bored

Japp rubriken stämmer men nu tänker jag blogga iallafall .
Kom nyss hem, mätt som satan från middag från donken och fryser lite smått (såklart?) men har ju mitt älskade täcke här nu så inget kan slå det! (jo älsklingens varma kropp).
Tänkte bara uppdatera lite smått om vad som hänt, jo ingenting nytt, suprise lix? Nej men ska göra lite mer inlägg nu på kvällen men lär ligga och kolla på antingen film eller någon serie , har ju typ tusen serier jag kollar på samtidigt så måste hinna se på alla också, inte lätt när man jobbar nu lix .
Men ska väl skriva något positivt och negativt om dagen .

Dagens bästa -

Älsklingen - För att han är världens underbaraste och får mig alltid att le :) bara hans närvaro får mig att känna mig glad, trygg och älskad, kan inte bli bättre!

Dagens sämsta -

Stockholms trafik - Fan för alla jävla rödlysen och alla dårar som kör där ute, man får ju en halvt hjärtattack varje gång man kör inne i stan och slussen ska vi ens inte tala om, haha säger jag som ens inte kör x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0