Mardrömmar

Godmorgon bloggen!

Inatt har jag inte sovit bra alls då jag drömt mardrömmar om och om igen, inte kul alls . Speciellt när det är om något personligt . Visst en del kallar sina mardrömmar när de blir mördade eller druknar osv, men mina mardrömmar är fan personliga, drömmer om vissa människor jag inte vill drömma om, drömmer om en framtid som inte ser ut som den ska, drömmer att jag förlorar den personen som betyder allt för mig osv .
Förstår bara inte varför, trodde jag hade kommit över denna rädsla, men varför drömmer jag om det då? Det är inte första gången . Haha fan måste börja gå till psykologen . Och så vaknade jag upp typ yr, vet inte varför, har lite smått ont i huvudet som gör att jag blir yr, hmm?
Aja whatever ingenting ska stoppa mig från att jobba :) Jobbar ikväll idag med och jag hoppas att denna dag blir bättre än igår, fy fan säger jag bara .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0