Liten update om resan :)

Ja idag har jag inte skrivit mycket då jag varit alldeles för seg och trött, men nu tänkte jag skriva lite :)
Idag har jag och älsklingen bokat våran resa, yeeeey :D är överlycklig och kan knappt bärga mig .
Dock är det 10 månader kvar eller ah 9 -.-, segt som fan men det är det värt!
Den 24 december, på julafton kommer vi sitta på ett plan till Thailand - Phuket och kommer hem den 22 Januari , fatta vad skönt att slippa denna jävla vinter :) bara ligga och chilla i värmen .
Eftersom vi åker på julafton så kommer vi missa Kalle Anka, haha buhu, men Rebecca lovade att spela in och skicka det till min mobil ;P

Nej men det ska bli hur skönt som helst, hotellet är grymt fint och stranden är finaste och lång, haha bara bra det :) kan man ta många strandpromenader :)
Och det var tur att vi bokade nu för när jag gick in kollade nu så fanns det inga platser kvar på det hotellet så yeey .

Fan älskling, kommer bli en helt underbar semester eller vad säger du? :)




Kommentarer
Postat av: Freddy "Älsklingen" ;D <3

Haha vara me dig i 4 veckor helt själv? mja kommer vara hemskt ;)

2010-02-28 @ 21:26:06
Postat av: Frida

Haha klart det kommer vara hemskt x) eller? ;)

2010-02-28 @ 21:29:54
URL: http://snelponyhest.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad kul :D Ni kommer få det underbart :P

2010-02-28 @ 21:59:15
URL: http://engstromemma.blogg.se/
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

Åh ni kommer få de super bra Thailand är den bästa resan jag varit på.. hehe... fast håll i killen din, H*oro*rna drar i alla killar som fan hehe... :)



Vart på Phuket ska ni? :) Ska ni bara vara på Phuket eller ska ni resa runt lite? :)

2010-03-01 @ 11:20:05
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Postat av: Marina

hej allt bra med dig:)?

åh va härligt att åka till Thailand.

ha det bäst!

kram

2010-03-01 @ 18:56:17
URL: http://mmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0