Jobbajobbajobba

Godmorgon!

Idag är det dags för att jobba igen, vilket jag faktiskt inte ska klaga över, haha, måste börja jobba lite mer då jag behöver mer pengar, jag och älsklingen pratade igenom pengar och sådant igår och jag känner att jag måste jobba mer för att få ihop mer pengar så att det faktiskt händer någonting,  känns som de mesta pengarna man tjänar ihop slösas på andra saker, som lunch, onödiga saker osv . Så måste börja tänka på vad jag spenderar pengarna på så att jag kan spara mer i månaden .
Men det löser sig nog :)

Just nu sitter jag som vanligt och kollar på Våra Bästa År och ska fixa mitt hår, måste plattas och få volym och sedan om ett litet tag ska jag sminka mig lite och fixa det sista, jobbar kväll så har massa tid på mig :)
Jag hoppas bara att jag kommer dit och hem från jobbet ikväll, tunnelbanan verkar gå och tåget verkar bara vara förseningar och kan man lita på bussarna lix? Så har ingen aning om hur jag ska göra, sl skriver ju bara en massa skit som jag inte fattar så blir så arg ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0