I just want you to know

Godmorgon bloggen!

Idag vaknade jag prick 9, hur sjukt är inte det? Gud vad värdelöst det är när man har sovmorgon så kan man inte sova längre än 9, fuck it asså . Men nu ska jag inte klaga , haha .
Igår jobbade jag ju som sagt och det gick hur bra som helst, eftersom jag varit ledig i över en vecka typ så känner man sig lite borta men det gick bra, dock var det rätt så mycket folk då vi hade två konferenser, men det är najs att ha något att göra iallafall, haha . Som igår på rasten, jag vart så sjukt rastlös så jag visste inte vad jag skulle ta mig till, eftersom jag inte åt middag så gick tiden hur sakta som helst så gick ner tidigare och jobbade bara för att ha något att göra .
Och det var två kändisar som kom och handlade i min kassa, OMG JAG TROR JAG DÖÖÖÖR! haha nej skojade bara, vet inte om man ska kalla dem kändisar eller ah men de flesta vet nog vilka de är .
Det var Molly Sanden och Erik Saade .

 

De båda sjunger ju riktigt bra, men det söta var att medans jag höll på med drickorna så stod hon och nynnade på en av hennes låtar, riktigt fint! haha :)

Och sedan så såg jag själva Foppa där också, OMG JAG DÖÖÖÖÖR, skoja, hockey suger pung det är bara emos och fittor som kollar på hockey *hosthost*

 

Idag känner jag mig riktigt nere, precis som igår, känns inte som att det blir bättre heller, så vet inte vad ajg ska ta mig till, måste bli på bättre humör, men har verkligen ingen energi kvar alls.
Vill bara stå och krama om min älskling, det är det enda som hjälper . Men vi hinner knappt ses nu när jag börjat jobba igen, han börjar tidigt på morgonen då jag ligger och sover, jag hinner åka iväg till jobbet innan han slutat och jag slutar så sent då han redan har gått och lagt sig så hinner typ bara säga hejdå till varandra på morgonen då han börjar och godnatt när jag kommer hem, riktigt segt!

 

Nej nu ska jag gå och göra iordning frukost, börjar bli riktigt hungrig .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0