Godmorgon underbara lördag

Vaknade av att älsklingen låg bredvid mig, har inte hänt på länge, så vi tog vara på tiden, hehe ;)
Han somnade om på dirren medans jag låg vaken och kollade på tv som jag gör nu med :) kollar på finalen av So You Think You Can Dance, riktigt bra :)

Igår gick jobbet riktigt bra faktiskt och det var inte mycket folk alls, vilket var underligt då det var en fredag,  men skönt för oss , hehe :) dock lite irriterad då många bara står och pratar istället för att göra något, så jag var helt slut igår vid städningen, men kom hem rätt så tidigt , eller ah tidigare än vanligt typ kl tolv :) jag och älsklingen hoppade in i duschen och sedan gick vi och lade oss :) jag somnade typ direkt, haha .

Idag händer det inte så mycket, vi ska bara ta det lugnt och sedan ska vi äta ute och gå på bio , ska bli sjukt mys :)
Känns som denna dag kommer vara riktigt chill .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0