Godmorgon bitches

Ja äntligen fungerar internet som det ska, hoppas jag? haha . Så jag kan blogga lite .

Har ju inte hänt så mycket då jag jobbat heldag hela helgen typ, det var helt okej, lite jobbigt men det går ju lix :P men det värsta var ju SL asså, i lördags kom jag försent till jobbet oga av att bussen åkte två stationer och sedan la den av så vi fick vänta på nästa buss, kanske 20-30 min? Lix om den inte hade åkt alls hade jag kunnat tagit tåget och kanske kommit i tid men nej, så det var värdelöst ... Och på kvällen när jag slutade 23 så satt jag på tåget hem men det åkte aldrig så sade de i högtalarna att "det är för farligt för tågen att åka nu och ingen trafik alls kommer att åka från Östra" så då fick älsklingen komma och hämta mig , vilket var så gulligt , åker i en snöstorm för att hämta mig <3
Och i söndags gick ingen SL trafik alls på morgonen så älsklingens pappa fick skjutsa mig till jobbet, vilket var jätte snällt :) men bussarna gick på kvällen så jag kom hem iallafall :)

Men annars har det inte hänt mycket alls, när jag kommit hem på natten så har jag bara tvättat ansiktet och typ gått och lagt mig då jag kommer hem runt 1 och ska upp igen kl 7 så vill kunna sova några timmar iallafall .
I söndags hade jag kassa-utbildning, alltså kassorna på nedreplan i luckorna, vilket gick hur bra som helst, jag menar jag kan redan allt det där så det var inga konstigheter, så Karin somm utbildade mig hade det hur chill som helst, hon tyckte att det var skönt att jag redan kunde allting, haha :)

Så det är väl det som hänt typ, annars har jag bara varit med älskling de få timmar vi varit med varandra :)
Och just nu sitter jag och kollar på Våra Bästa år och ska efter det äta frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0