Godmorgon

Kul att man hör på tvn som handlar om massa sjukdomsblabla, att det var en tjej som hade urinvägsinfektion och fick en blodpropp och nästan dog, ahha kul? Jag som har/hade? värsta besvären med det :/

Men men, godmorgon på er!
Idag vaknade jag ur en hemsk mardröm, inte första gången jag drömmer denna dröm så va fan lix? varför fortsätter jag drömma om det, är nog mest rädd att den ska bli sann...
Men idag mår jag verkligen skit dåligt, ännu värre än igår, magen är orolig och känns som jag kommer spy närsomhelst, huvudet är virrig så jag kan knappt stå upp och jag har ont i hela kroppen, usch fy fan asså . Vill bara lägga mig under täcket och dö .
Men ska iallafall försöka äta något då det är viktigt och jag är lite små hungrig men inte lätt när magen säger någonting annat . Så vi får se om jag jobbar idag eller inte, ska vila lite så kanske det går över eller blir bättre iallafall . Hatar när det ska bli såhär . Fan också .

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: AH det ska jag! ^^

Tack det är min lilla Nellie<3

Hehe, nej det är ju inte alls kul att bli sjuk! Hoppas att du slipper det. Nja själv så ÄR man faktiskt sjuk då xD



Oh mardrömmar är så hemskt.. de sitter kvar hela dagen >.<

2010-02-10 @ 14:26:09
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch, krya på dig!:)



Sv: Jo med mig är det bra idag :)

2010-02-10 @ 15:12:57
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0