Fuck this shit

Fan vad jag är trött på allting, just nu beror det mest på att jag är sjuk men det är då jag är extra grinig på precis allt också! Men jag orkar inte med allt gnäll om jobb osv, jag vet att jag måste jobba, jag vill jobba, vill ju ha pengar lix men jag är sjuk så va fan ska jag göra, jag mår riktigt dåligt och då menar jag det, känns som det är många som inte tror på det men whatever . Men som nyss när jobbet ringde och undrade om jag skulle jobba mer i veckan, asså fine att de kanske är desperata av att ha många som jobbar men att ringa en som är sjuk och fråga om hon ska jobba, ska man inte låta den sjuka vara så den får vila upp sig? Nej tydligen inte .
Fan har så mycket i mitt huvud nu så att jag inte orkar mer snart, vill göra det, vill veta det där, vill kunna det , osvosv men just nu säger både min kropp och hjärna ifrån, vill bara ligga i sängen och dö, så känner jag nu .
Allt jag behöver nu är bara medkännande som "krya på dig" eller att folk tar hand om en, men nej, ingenting .
Så vad ska jag göra då, jo ligga i sängen, under täcket och bara vara, typ död .

Kommentarer
Postat av: Classy

Gumman, en sak ska du lära dig. Är man sjuk så är man sjuk! Då ska man bara vara hemma å ta det lugnt. Det är liksom ingen som tackar dig för att du går till jobbet när du inte mår bra, kom ihåg det! <3

2010-02-11 @ 00:25:32
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0