Efter regn kommer solsken

Vi har precis ätit en god middags som bestod av Tacos, såklart, det är ju fredag! Dock vart jag lite småtjurig då det inte vart så mycket över och jag jobbar heldag imorgon så måste ju lix ha två matlådor? Vet inte hur jag ska lösa det där men får se imorgon hur hungrig jag är haha .
Just nu sitter vi vid våra datorer men ska om en liten stund hoppa in i duschen och efter det ska vi kolla på film, ska se Sherlock Holmes och kanske Old Dogs?, ska bli mys :) allting känns så mycket bättre mellan oss nu, vilket känns hur bra som helst! Vi har prata lite om resor och sådant idag, vi måste bestämma ett datum men svårt då vi inte vet om vi ska åka på vintern eller sommaren, så vi måste bestämma oss ganska så snart, men det löser vi nog :)

Vad tycker ni, ska man åka utomlands på sommaren eller vintern? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vi är två tjejer från Örebro med klackarna i taket, Elina född -92 och Linnéa -90.

Kika gärna in på vår växande blogg! :)



http://klackarnaitaket.blogg.se

2010-02-21 @ 11:26:40
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! :D

Nu har jag satt igång Veckans blogg som många har frågat efter så nu hoppas jag att du är en av dem som anmäler sig!



Kram Michelle

Postat av: Emma

Jag tycker man ska åka maj-juni, så får man en bra bränna som man kan hålla kvar resten av sommarn hemma i Sverige :)



Sv: Okej, tyckte det var så likt hotellrummen jag och mina kompisar hade när vi var på malta :D

2010-02-21 @ 18:50:34
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0