Baby this is all I want

Japp nu är jag färdig för avgång, är dock riktigt otaggad då huvudet värker och jag vet att kvällen kommer vara värdelös, men får bita ihop som vanligt, får tänka att jag snart är ledig :) fy fan vad skönt det ska bli :)
Saknar min älskling otroligt mycket, blir bara mer och mer lyckligare för varje dag med honom, trodde inte det var möjligt men det är sant, nu när vi pratar om resor osv så blir jag bara så glad :) kan knappt tänka hur jävla skönt det kommer bli när vi åker, 4 veckor i värmen utan jävla internet och mobil, bara vi två . Haha vi kommer väl tröttna på varandra och sluta med skilsmässa x) Nejdå vi kommer ha det så underbart :) det vet jag <3

Åh vill bara bort nu, segt att det är flera månader kvar tills man åker, om vi nu inte åker i sommar , men vore skönare att åka i vinter tycker jag :)

Nej nu ska jag fixa det sista och sedan dra ner till tåget .

Hoppas ni får en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: tackar :) På Lindex

2010-02-25 @ 16:06:14
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0