Alla hjärtans dag <3

Har firats med kalas på dagen och mysig, romantisk middag på kvällen .

Kl 1 befann jag mig hemma hos min syster i Tumba för att fira min systerson som fyller hela 1 år idag, sötnosen :) fick sjukt mycket presenter och massa roliga saker, och gott fika, speciellt mormors harkluttar (haha låter säkert inte gott men de är sjukt goda) och vanilj&blåbärs hjärtana . De som var där var mami, papi, farmor, farfar, mormor, morfar, gammeltrollet, och självklart jen, stef och William .
Sedan efter kalaset åkte jag hem till mami och papi för att umgås lite och fixa lite grejer, gick även ner till farmor och fixade lite saker åt henne som hennes mail, mobilbilder osv .
Sedan vid 5 tiden åkte jag in till stan för att möta upp älsklingen och vi gick och åt på vår restaurang, mongo :) och så gott det var! Mumma! Är helt proppmätt nu så jag skulle kunna spy, men det är det värt, haha!
Så denna dag har inte varit så jätte speciell, har inte kännts som alla hjärtans dag , förutom på restaurangen, vi hade det så mysigt :)
Men just nu är vi hemma och trötta då vi båda var uppe rätt sent igår haha, men vi ska om en stund kolla på serier och kanske någon film :) ska bli mys!

Hoppas ni haft en underbar alla hjärtans dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0