1 februari

Godmorgon på er!

Hoppas ni sovit gott, jag har väl sovit helt okej, har fortfarande sjukt ont i min kind så det är svårt att koncentrera sig på något annat än smärtan, usch vill bara att det ska försvinna :( vette fan hur det kommer gå idag på jobbet, kan ju knappt prata för att det gör så ont . Men aja får stå som ett fån och inte prata mycket alls haha x)
Men men sitter just nu iallafall och kollar på Våra Bästa År och har precis ätit frukost . Ska snart fixa håret och sedan lite senare ska jag sminka mig . Vill inte göra det nu för jag vet att jag kommer typ somna en stund sedan eller typ "vila ögonen" haha :P
Vet inte vad det är med mig idag, men känner mig fett depp bara, har ont i munnen, magen och ryggen så att jobba blir ju inte bättre, speciellt inte att jobba till 23, booo . Usch vill bara lägga mig under täcket och försvinna för dagen :( i need you baby ♥

Kommentarer
Postat av: Julia ♥ (juliawennstig.blogg.se)

Sv: okej :)

min helg har varit helt ok, :) har bara varit fruktansvärt förkyld, mindre roligt

love <3

2010-02-01 @ 12:36:25
URL: http://juliawennstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0