Grattis älsklingen!

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är älsklingens födelsedag, hurra hurra hurra!




Fäller just nu en glädjetår för att jag är så glad att jag har dig i mitt liv, utan dig hade jag inte klarat mig i denna värld! Vill att du ska ha den bästa födelsedagen, dock suger det ju att du fyller idag på en måndag men i helgen ska du firas, du får önska dig precis vad du vill!
Men idag är det din dag och du förtjänar det bästa :) ska göra din dag den bästa :)

Detta är tredje födelsedagen jag får fira dig och hoppas den blir lika underbar som resten har varit och jag hoppas att vi sitter om 80 år och firar dig tillsammans!
Du är mitt allt och jag gör allt för dig och det vet du, du är den bästa som finns och jag älskar dig mer än någonting annat här i världen! Du är min största och enda kärlek, jag hoppas du vet det!



Jag älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Marti

Aw söta du! :] Säg grattis till mannen från mig.

<3

2010-08-02 @ 11:01:34
URL: http://maartinis.blogg.se/
Postat av: Katja

sv; jadå! :)

2010-08-02 @ 12:57:50
URL: http://kaatjajakobsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa shit va jag tar åt mig av dig.. Har jag aldrig gjort och kommer aldrig att göra heller. Varför ska jag ta åt mig av en efterbliven deprimerad liten flicka?

2010-08-02 @ 15:57:00
Postat av: Anonym

Det är seriöst något fel på dig. Det är ju för fan du som sitter och läser min blogg dagligen och kommenterar. Idiot.

2010-08-02 @ 17:29:55
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

Grattis Grattis till honom :)

2010-08-02 @ 23:31:35
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0