Trött jag blir

Asså fy fan vad trött jag är på allting just nu .
Dagen har inte varit som jag hade velat att den skulle varit, den är ju lix älsklingens födelsedag och jag har suttit mer än halva dagen och varit sur för hans ex håller på och retar upp mig och hon ger sig inte heller .

Förstår mig inte på ex asså, man ska inte vara kompisar med sina ex, det slutar alltid med problem, kanske inte alltid men en dag så kommer det och vad som helst kan hända .
Hatar min pojkväns ex, alla, hur kul är det och sitta och störa sig på folk jämnt som inte backar undan när de vet att de borde, så hat till dom, hat till facebook, hat till allt just nu .

Önskar verkligen att jag kunde åka bort någonstans långt bort och bara vara där ett tag, utan massa skit här hemma, utan jobb och utan internet för ärligt talat så är jag sjukt trött på internet, bara jävla fb och wow, är så trött .

Låter säkert fett deprimerad nu men so what? I don't care. Är inte det utan jag är bara jävligt irriterad, på människor . Jag hoppas ni alla läser detta så ni förstår hur jag känner mig, som sagt förut, jag skriver bättre ut mina känslor än att säga dem .

Så detta är hur jag känner nu, tyvärr och jag skiter i vad alla andra säger, det är såhär jag känner, kan inte hjälpa det .
Alla har sina dåliga dagar .

Så förlåt älskling för att jag typ förstört din dag, inte med mening alls, älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tror du att du är anonym när du sitter och kommenterar eller? Sorry men har koll på din ip. Och det var du som började lilla gumman. Inse fakta.

Du är sjukt patetisk och det märker man i detta inlägg också. Bara skriker hur patetisk du är. Värdelös är du.

2010-08-02 @ 23:47:28
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

se det så här...



det fanns en anledning till att de tog slut mellan dom..... han är ihop med dej nu. :) låt inte hans ex förstöra dina dagar, se de som att hon e svartsjuk på dej. låt henne inte ta din energi, de är de hon vill.. kram på dej snygging! :)

2010-08-02 @ 23:55:56
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Postat av: maria

sv: åh va tråkigt att städa men det behöver jag också göra :(



idag har jag bara slappat, sånt behövs med^^

2010-08-03 @ 20:10:13
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0