Tisdag

Godmorgon på er!

Vaken som vanligt vid denna tid, det är ju trots allt vbå snart, haha geek .
Nej men vaknar av mig själv och om jag vaknar så kan jag inte somna om, så det var bara att gå upp!
Har ätit frukost och allt och om en liten stund ska jag ut och springa, wiho!

Igår jobbade jag som sagt och det var en riktigt chill dag asså, riktigt skönt för en gångs skull eftersom det varit kaos på sistonde så igår var det nice! Jobbade med sköna människor och stog upp för mig själv och SF, yeah, kan berätta det sen men det var en riktigt jobbig kund .
Sen så lär man sig nya saker varje gång man jobbar, sjukt jag vet men är man så många som vi är och man snackar med olika varje gång man jobbar så blir det ju så!
Igår satt jag och Ida och snacka om olika äckliga djur som finns i vattnet, berättar mer om det sen också haha!

Nu börjas det, tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0