Ny dag

Godmorgon på er!

Är trött som satan och vädret gör det inte bättre, har ingen lust alls att gå utanför dörren då det regnar, men måste man så måste man, man måste ju jobba lix :P
Igår jobbade jag också och det var kaos som vanligt, börjar bli rätt tröttsamt nu men det är väl bara att stå ut med det tills allting blir som det ska.
Såg värsta kändisarna igår, OMG KISSIE-ROSANNA, ANNA ANKA-PER ROBIN OCH SIBEL, OMG JAG DOG.
haha nejdå .

Har inte så mycket mer att skriva typ, händer ju lix inte så mycket nu förtiden förutom iförrigår då men det orkar jag inte ens förklara, ska inte lägga min tid åt sådant längre, avundsjuka är problemet för dem bara .
yes yes nu blir det frukost!


Tjipp

Kommentarer
Postat av: Emma

Dåligt minne elr? Dumma jävel.

2010-08-04 @ 15:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0