Ja men godmorgon!

Godmorgon på er!

Sitter just nu med min frukost och kollar på vbå, självklart haha , sedan ska jag bara chilla en stund hemma sen är det ner till gymmet och träna, nice!

Jaha så vad har hänt de senaste dagarna då?
Har för det mesta varit hemma eller jobbat, men i måndags var jag och älsklingen på bio och såg Predators , och den var helt okej, lite småseg och sådär men helt okej :)
Igår var jag och fikade med min mami, var mysigt och vi snackade lite om situationen som hänt osv , jobbigt fortfarande men ändå så är det okej . Sedan var det jobb, fick börja tidigare eftersom jag inte hade någonting att göra och det var mer än 1 timme kvar tills jag egentligen skulle ha börjat så det var nice!
Efter jag slutat handlade jag en massa gott på snabbIca och åkte hem till min älskling .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0