Fredag

Godmorning!

Är satans trött men vill inte sova bort hela dagen heller, så är uppe, ska snart äta frukost, sen lite senare blir det träning!
Kom hem rätt så sent igår då jag jobbade halva dagen, gick bra då och då men det var en kund som gjorde mig så arg att jag började skaka och var tvungen att gå bak ett tag för att lugna mig! Hon avbröt mig hela tiden och sade emot mig och jag kan ju inte försvara mig heller om hon avbryter mig och jag tyckte bara det var pinsamt, för precis alla andra stod och glodde och allt det pga av hon inte fick de platser hon ville ha, en lång historia, orkar inte ta upp allt .
Senare mot kvällen så tog det skit lång tid att städa eftersom det är så mycket och det var två styckna jag vart riktigt irriterad på men orkade inte tjaffsa ens så gjorde mitt och gjorde så vi alla kom hem . Dock just nu går bara tunnelbanan 1 gång i halvtimmen så missade den precis när vi slutade så stod i tjejernas med Steph och Anna och snackade skit, hihi .
Kändes som det tog hundra år att komma hem men väl hemma så låg min älskade i sängen och så mysigt vi hade det! :)

Nej nu blir det frukost, tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0