Feels like forever

Älsklingen och jag gick ner till affären för att handla lite saker tills imorgon, då han fyller år!
Tog fan hundra år att hitta grejer jag aldrig antingen hört talas om eller brukar handla, sen fick vi både gå in på Ica och Coop, gaaaah . Bara för den där äckliga smörgåstårtan som alla gillar förutom jag x)

Men vi hann prata lite med varandra iallafall, om lägenheter, gud vad vi vill flytta just nu, visst jag har hittat den perfekta lägenheten för oss men den kostar plenty money...
Men en dag så :)
Vi har planerat det mesta och det känns faktiskt skönt, då vet jag att det är for real och inte bara skitsnack, men jag vet redan att det kommer vara vi föralltid, hur vet jag inte, jag bara vet, jag känner det!

Men jaha vad händer idag då?
Inge jobb idag, älsklingen sitter och nördar vid datan och vad ska jag göra då? Visst det är Family Guy Maraton på tvn så klart den är på men segt att kolla på det hela dagen bara, men ska vara duktig och laga lunch snart, värsta gourmetmaten - Nudlar, haha .


Föralltid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0