All alone

Japp, sitter här ensam i min säng och glor på Paradise Hotel Danmark, har också fastnat för det nu, men det är jävligt underhållande och tiden går fort! Dock är danska så jävla fult språk asså!
Väntar på att älsklingen ska komma hem från sin papi så man får lite sällskap iaf, haha . Denna dag har varit riktigt värdelös, har inte haft ett piss att göra på hela dagen, men så går det när man är sjuk .
Men har nytvättade sängkläder och vanliga kläder så det är skönt att det är gjort!

Typ ingen bra film som går på tvn och har typ ingen på datan heller, eller jo men ingen jag är sugen på att se, vill se en film jag inte redan sett . Fan vilka problem jag har va? haha :P

Nej nu ska jag fortsätta att kolla, inte lätt att hänga med om man inte kollar, fattar ju inte vad de säge utan text?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0