You know that I will always love you

Så då var vi hemma igen, fan skönt att komma hem tidigt för en gångs skull, haha, lite mer tid åt sexytime ;) skämtosido, är fan lite småtrött då en viss herre vaknar tidigt varenda jävla dag och vill upp och käka, god damn it!
Nej älskar min plutt så jävla mycket, så jag gör fan vad som helst för honom!
Tycker vi har världens finaste smeknamn till varandra, Lillan och Plutten, fan enda sen dag 1 och då menar jag från första gången vi pratade med varandra kallade han mig Lillan för att jag var så liten och för att ge igen så kallade jag honom Plutten, naaaw!

Back to the subject då, är hemma från bion och filmen var helt okej, trodde den skulle vara bättre men den gick att se på och den var lite smårolig och han är ju grymt het så ögongodis till 100!
Men den får 2,5 av 5 toast!

Nu vet jag inte vad som händer, kanske lägga sig ner i sängen och kolla film eller tv, fan går det något bra på tvn tro? Nej blir nog film på datan och hoppas att min älskling kommer och gör mig sällskap! :)

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin Grönlind ~ ♥ ~

kika in min blogg och se bilder på mitt tv rum, vad tycks? :)

2010-04-05 @ 02:21:29
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Postat av: sanna

Den filmen vill jag också se. men nu kanske det räcker att hyra den sen..? =P

2010-04-05 @ 11:04:00
URL: http://gadh.blogg.se/
Postat av: ida

Svar: Tack så mycket! :) Hoppas att du haft en bra påskhelg.

2010-04-05 @ 11:04:01
URL: http://writtenbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0