When you're sad, im sad ...

Godmorgon på er!

Vad är det med detta land asså, hela helgen har det varit skit bra väder, sol och värme, men idag så snöar det som fan, det typ öser ner lix, wtf?! Orkar inte med mer snö asså -.-
Men men bara att strunta i det för jag ska ändå ingenstans idag förutom gymmet men det ligger 2 min härifrån hehe .
Ska bli skönt att gymma idag, älsklingen och jag drar väl dit runt 3 tiden som alltid . Undrar vad vi ska träna idag? :)

Känner verkligen att vi behöver komma bort härifrån ett tag, man blir för instängd om man är på samma plats allt för länge, jag vill verkligen bara hitta den perfekta lägenheten, köpa skiten och dra . Bara komma ifrån allt och vara för oss själva! Tror att vi behöver det just nu, men tyvärr kommer det inte hända på ett tag, först är det Thailand, efter det kanske älsklingen drar iväg till lumpen eller vad det nu han ska göra? och vara borta flera månader , jag kan knappast själv fixa ihop en lägenhet, inte en som passar oss två, för vi vill ju ändå ha en bra och fin lägenhet då man kommer bo där ett bra tag, men vi får se hur allting går, hoppas bara allting går i hundra så att tiden går fortare!
Förutom Thailand då!
Tycker vi planerade in den resan helt perfekt, åker på julafton och är där över nyår och kommer hem den 22 januari tror jag att det var?, ska bli sjukt skönt asså :)


Föralltid


Kommentarer
Postat av: ida

Svar: Jo, så va de här förut :( Men nu smälter de bort :)

2010-04-05 @ 14:43:26
URL: http://writtenbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0