Update

Ja jag lever, har bara inte orkat göra någonting idag, har legat och kollat på The mentalist typ halva dagen, riktigt bra är det iallafall :) men gick iallafall till affären och handlade en massa så jag kunde göra kycklingsallad till lunch, mumma på det! Annars har jag inte gjort mycket alls, har haft världens huvudvärk så har mest legat i sängen :/
Älsklingen har suttit vid sin data typ hela dagen -.- , men vi såg på några serieavsnitt iallafall :)
Nu käkade vi precis macka och ska om en stund kolla på Sagan om de två tornen, har ju den i Blu-ray så det ska bli najs att se på :)


Kommentarer
Postat av: evelina

usch då vad jobigt :/ själv har jag varit i skolan sen har jag varit nere på stan en sväng och fikat, se inte så mycket mer :P

2010-04-13 @ 21:35:42
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0