Update

Jahopp, har inte hänt så mycket sen jag skrev sist .
Käkade lunch, kollade på lite mer serier tills älsklingen kom hem, fick typ raseriutbrott över att jag inte hittade tejpen eller rättare sagt att de inte har någon tejp eller att de lägger tejpen där ingen ska kunna hitta den . Haha bitterfitta eller vad över en jävla tejp . Behövde ju tejp till min påse då jag ska skicka tillbaka lite grejer som jag beställt hem från Nelly . Men gick ner till Ica och frågade om tejp så den snälla tjejen hjälpte mig med det och så var det klart :)
Handlade lite också, typ sambal, plåster, spegel osv haha onödiga saker typ men så det kan då ;)
Hade typ världens otur när jag skulle gå hem, började precis ösregna så vart helt dygnsur :/ inte okej .
Lagade dessutom middag idag, vart min speciallitet Spagetti Bolognese! Mumma var det !
Annars har älsklingen och jag bara legat i sängen och chillat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0