Update

Eftersom jag inte skriver mycket nu då jag inte mår så jätte bra så kommer det nog bara lite updates .

Varit hemma idag, fixade lite med håret men det blir bara fail, får ju inte röra det nu alls så nu är det lockigt som gäller, jag gillar det inte men precis alla andra gör det haha x) , målade naglarna och kollade på lite serier .
När älsklingen kom hem åkte vi in till stan kommunalt, yes you heard me, med tåget! Parkeringen där inne är tok för dyr om man bara ska vara där ett tag, det är inte värt det lix . Han köpte ett par nya snygga skor sedan gick vi och käkade på vår restaurang , mongo in my heart !
När vi kom hem handlade vi lite i affären sedan gick vi hem och nu sitter jag här, ska snart hoppa in i duschen .

Juste, har fått ett jävla fucking myggbett på fingret, hur är det möjligt? kliar som utav helvetet och vill bara klia sönder det men det kan jag ju inte, blir bara ett fult märke då -.-
Vad fan kom det ifrån lix? gaah kliar!

Kommentarer
Postat av: Plutten

Jag får typ inga myggbett:O Har hört att dom inte gillar alla blodtyper:P hahaha Brukar få kanske ett per år, eller två, eller inget alls;)

2010-04-23 @ 00:13:13
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: - Savefors

Svar: Visst är det =)



Kram !

2010-04-23 @ 08:59:51
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0