Skärtorsdag

Godmorgon på er!
Är inte på det bästa humöret just nu men går väl över om en stund!

Igår så vart det helt knäppt på jobbet, fick först ett sms om att jag kunde få vara ledig om jag ville, men bestämde mig för att jobba iallafall, väl framme frågade shiftis om jag ville sluta vid 5, dum som jag var svarade jag ja då det skulle varit skönt men behövde ju jobba men men, fick gå hem vid 5 :) de sade att de inte behövde mycket folk alls men hade fan kö hela tiden jag jobbade, så alla som fått ledigt ringde de upp och bad dem att komma in igen, schysst lix? Men men, slutade tidigare och väl hemma tvingade jag med älsklingen på bio :)

Först åt vi ute , vart grekiskt, riktigt gott var det! Sedan såg vi på filmen From Paris with love som var enligt mig inte bra men inte dålig heller, utan den gick och se på och den var fartfylld , massa action .
Sedan åkte vi hem och hade det mysigt i sängen tills vi båda somnade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0