Inte ledig längre

Nej nu är det slut med ledigheten, iallafall för oss som jobbar . Idag blir det jobb för mig iallafall, tror det blir ca 6 timmar idag, usch känns så lite :/ men men, pengar iallafall . Och älsklingen började också jobba idag, usch saknar honom redan!
Denna helg har varit riktigt mysig, vi har varit med varandra varje dag i fyra dagar i rad + att vi gått på bio typ varje dag, haha :) nej men denna helg har varit underbar! Hoppas det kommer mer sådana .

Idag då, ja då är det jobb som väntas, är inte taggad alls men måste jobba typ bajsmycket denna månad men inte så lätt nu när det är lågsäsong, men ska snacka med de på jobbet så jag kan ta lite mer pass!
Om inte så blir jag fan sur ...
Ibland känns det som att man måste ta ett till jobb men vette fan om jag kommer orka jobba varje dag, lite vill man ju vara ledig men ändå det ger inte pengar :/
Men men vi får se vad som händer lix :)

Nej nu ska jag äta frukost och börja göra mig iordning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0