Har tråkigt

Namn: Frida Linnea Lundin
Bor: Vallentuna
Ålder: fyller 20
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå/gröna
Status: Upptagen
Höger el. vänsterhänt: Höger
Skostorlek: 39
Svaghet: tror för mycket på vad folk säger
Styrka: Står upp för mig själv, är inte rädd (för det mesta)
Rädsla: Att bli sårad, förlora någon jag älskar
Fobi: Spindlar, småkryp, bakterier
Mål: Att bli rik, haha nej jag vet inte x) har inga mål just nu typ


IDAG

Kläder på dig just nu:
Jeansleggins, linne och kofta
Skor: Conversen kommer på sen när jag ska dra
Frisyr: Lockigt -.-
När vaknade du: runt 8-8.30
Händer idag: Ska in till stan, sedan åka hem till mami och papi ikväll kanske

ANTINGEN ELLER

Pepsi eller Coca Cola:
Cola
Burger King eller Mc Donalds: Donken såklart
Choklad eller Vanlij: Vanilj
Svart eller Vit: Svart
Hund eller Katt: Men båda och, kan inte välja haha
Platt eller Lockigt hår: Platt!

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

Druckit alkohol:
Yes sir
Rökt: Nej usch vad äckligt
Shoppat: Oh yes :D
Kramat någon: Självklart
Kysst någon: Min baby varje dag hela tiden
Ätit på restaurang: Yes sir
Ändrat någonting med dig själv: Yes sir
Bakat: Nee :/
Spelat: Nej faktiskt inte?
Badat: Nope
Bloggat: Självklart!

HAR DU NÅGONSIN

Ätit sushi:
Nope
Svimmat: Yes
Druckit alkohol flera dagar i rad: Haha jodå, i mina tonårsdagar haha
Strippat: Oh yes ;P
Däckat: Allt för mycket (förr i tiden xD)
Gjort någonting som du ångrar: Japp
Varit ovän med någon länge: Japp
Gjort bort dig framför en folkgrupp: Haha vem har inte ?

JOBB

Vad jobbar du med:
Jobbar på SF Bio
Trivs du: Jadå
Vad får du göra för något: Stå i kassan och sälja och stå i foajen
Vad är det roligaste med ditt jobb: Träffa många människor, speciellt "kändisar" , lärt känna många nya människor som jag älskar att jobba med, få nya erfarenheter! och främst GRATIS BIO haha .
Har du några framtidsplaner med ditt jobb: NJae jag vet inte, kanske göra lite utbildningar men vi får se

DIN FRAMTID

Vill du gifta dig:
Självklart
Skaffa barn: Självklart
Namn på barn: Säger jag inte, ingen får sno ;)
Vad vill du jobba med: Oj jag vet faktiskt inte
Mål innan du dör: Hinna med allt jag vill
Hur vill du dö: Jag vill somna in när jag är jätte gammal

VEM

Gillar du mest:
Min baby
Är den du mest kan lita på: Min baby
Är den mest perversaste du vet: Pojkvännen och de på hans jobb, asså shit sger jag bara x)
Är den snällaste du vet: Många
Är den roligaste du vet: Många det med
Brukar du se upp till: De som har lyckats med sitt liv, speciellt de som är unga!


ALLMÄNT

Vad ska du göra i sommar:
Jobba tyvärr
vad ska du göra i vinter: Resa till Thailand
Antal gånger du varit utomlands: oj har tappat räkningen men har åkt utomlands varje år sedan jag var liten så, många gånger iallafall ;)
Vilket land gillar du mest: Har mest varit i Grekland så det får det bli, men iår/nästa år lär det bli Thailand
Hur många piercings har du: Just nu bara 1, tagit bort en massa
Hur många tatueringar har du: En men kommer flera! :D
Har du tagit studenten: Yes, bästa dagen ever!
Vill du flytta: Nu? ja tack!
Vart isf: Vi kollar på lägenhet lite runt om, men skulle helst vilja flytta utomlands!
Vad ska du göra nu efter detta test: Kolla klart på Våra Bästa År sedan fixa till mig det sista sedan dra in till stan!








Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

oki :) vet du om dom har någon hemsida? tänkte kika vad de kostar att klippa sig där och färga och slinga,..



hihi jag tycker de är kul att läsa listor ^^

2010-04-23 @ 11:40:25
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0