Good morning!

Idag vaknade jag tidigt, inte så najs men måste ju eftersom det är jobb idag, men slutar kl 17 så det är najs :)
Men igår hade jag och älsklingen det jätte mysigt! Vi hämtade ut biljetterna och sedan satte vi oss och käkade goood mat :) sedan var det dags för bion som var riktigt bra! Dock hade jag förväntat mig att den skulle vara bättre, lite mer action, men det säger jag typ alltid, haha x)
Men det var verkligen sevärd och den var bättre i 3D absolut, dock var det inte så jätte mycket effekter i filmen men vill typ att alla filmer ska vara i 3D haha :)
Men gå och se den!

Idag är det jobb som gäller, ska vara i foajen så det är najs, slutar 17 så direkt efter jobbet blir det gymmet med älsklingen, ska bli skönt :) har varit alldeles för lat denna vecka! ajabaja!

Men hinner nog inte skriva så mycket mer idag men hoppas ni alla får en bra dag :)

lotsoflove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0