Godmorgon

Är uppe med tuppen då jag börjar tidigt idag! Härligt härligt, men känner mig typ yr :/ men men blir nog bra med lite frukost i mig :)
Skulle egentligen inte jobbat idag men Paula kom igår och frågade och bad om att jag skulle ta x) haha så självklart är jag världens snällaste och tar hennes pass! :) Men ska bli skönt att jobba idag, men träningsvärk och allt ;) hehe .

Igår hände det inte mycket efter jag kommit hem, käkade några mackor, läste lite bloggar , hoppade in i duschen och sedan vart det sova, både jag och pojken var helt döda typ haha, men vi hade det mysigt :)
Men nu ska jag fixa iordning mig och sedan blir det en bamsefrukost! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0