En härlig dag med sol, jobb och träningsvärk!

Nu är jag äntligen hemma! Typ ångest att man kommer hem 2 timmar efter man slutat :/ så jävla roligt att tågen går så ofta, noot . Men men finns inget man kan göra åt det, jo flytta men tjoho det kostar pengar och har jag det, nope!
Jo snart så :)

Idag gick det bara bra på jobbet, fick först sitta i kassan och thank god for that! Har en sån jävla träningsvärk i bröstet och armarna, orkar knappt öppna dörren haha x) vid 3 tiden kommer min kära syster och hälsade på, gulligt av henne :) sedan efter halva dagen fick jag gå upp till godis, usch vilken ångest haha . Men tjänade mycket i dricks idag iallafall! :) bara för att jag är så jävla söt och snäll ;)

Men har varit duktig idag :) innan jobbet gick jag till banken och löste in alla våra 10-or och 5-or, så det vart lite extra i plånboken, hihi :) dock gick hälften till älsklingen och så var jag tvungen att köpa nytt busskort, men ska inte klaga, jag behöver eller jag måste ha ett busskort och det kostade en 100 lapp billigare så 360 kr kostade det idag!
Sedan på jobbet under rasten snackade jag med PA (personalansvarig) om mitt schema osv och vi löste allting det där med att jag inte kan ta pass osv och så ska vi snacka i veckan om tjänster, så jag hoppas jag får det som jag ville ha! :)
Efter jobbet gick jag till affären och handlade bröd och frukt, mumma på det! :)
Så känner att jag gjort lite nytta idag iallafall, det enda som fattades var träning men lite för sent för det nu men det tar vi imorgon efter jobbet, slutar 5 så jag hoppas att jag hinner komma till gymmet vid 6 tiden :)

Kommentarer
Postat av: Ceciliaa

SV: JApp :D



Okayy nice de :D VAd och Vart jobbar du då? :D



Jah chilllar :P

2010-04-06 @ 22:18:14
URL: http://yoursss.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: vad bra då :) Min helg har också varit bra.

2010-04-07 @ 00:05:09
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

har två bild spel från thailand uppe i bloggen nu :)

kram

2010-04-07 @ 05:44:22
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0