You are the only thing I want to live for

Ja nu sitter jag vid båda datorerna, både min och älsklingen, haha datanörd nejdå :P
Nej men jag bloggar på denna och spelar på hans, klarade ut halva spelet för en liten stund sedan men nu ska jag köra vidare :) är riktigt roligt spel faktiskt :)
Gick ju för en stund sedan till jobbet för att lämna av lite saker till Freddys mamma, tog med mig flisan som sällskap, gullhund som springer fram så man blir galen haha :) dock blev hon lite rädd när vi skulle gå över vid tågspåret men vi sprang så det gick fort hihi :) Sedan blev hon överlycklig när hon såg Freddys mamma :) De håller på och bygger om precis vid den vägen jag brukar gå till jobbet så fick ta värsta omvägen men det vart en liten promenad iallafall :)
Nej nu ska jag fortsätta spela :)


Kommentarer
Postat av: Classy

Va? Fan va tråkigt! :/

Haha, ja. Förut hade jag det skit bra när jag bodde hemma för då laddade brorsan ner alla avsnitt på sin data åt mig så jag kunde kolla. Men eftersom att jag själv inte har nån aning hur man gör så får jag hålla mig tills de kommer på söndagar :P haha

2009-11-12 @ 14:22:46
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0