Vad kan du om din pojkvän?

1. Vad heter han? Freddy Alarik
2. Vad har han för favoritfärg? Svart&Gul såklart ;)
3. Vad har han för ögonfärg? Han har blå/gröna
4. Klädstil? Myspys och det vanliga typ jeans och snygga tshirtar som jag självklart köpt
5. Har han färgat håret någon gång? En gång
6. Längd? Jadu ingen aning men han är längre än mig
7. Har han klippt sig någon gång? Allt för ofta rakar han av sitt hår
8. Piercing? Tungan, läppen
9. Tatuering? En på armen, kommer mer
10. Dricker han? När det är fest, utomlands
11. Röker han? Feströker bara
12. Vad har han för mobil? En Sony Ericsson
13. Vad vill han bli när han blir stor? Han är ju redan stor men miljonär vill han nog bli haha
14. Vad har han för färg i sitt rum? Typ vit med massa massa mönster
15. Syskon? 3 systrar och 3 bröder
16. Född i Sverige? Japp
17. Hans favoritmat? Tacos, mongoliska, pizza mm.
18. Vilen maträtt hatar han? Det är väl indiskt, råmat mm.
19. Vad tror du han skulle göra om han vann 1 miljon? Betala av alla sina lån haha nej men köpa ny bil
20. Vad brukar han göra efter jobbet? Sitta vid datan, träna
21. Vad heter hans mamma och pappa? Britt och Lasse
22. Har han bråkat med någon förut? Haha ja det är väl klart
23. Vad brukar han göra på helger? Umgås med mig, kompisar, datan, bio osv.
24. Musiksmak? Rock
25. Svär han mycket? Haha det kan man säga
26. Vad för bil kör han? Just nu ingen mohaha , men han har en volvo
27. Hur/var träffades ni första gången? I skolan, jag första året, han sista
28. Vad är han rädd för? Att bli skrämd haha
29. Vad påminner dig om honom? WOW -.-
30. Vad var det första han sade till dig? Hej lillan
31. Vad var det första du sade till honom? Hej plutten
32. Vad brukar ni oftast skicka sms om? Vad vi gör, saknar dig, älskar dig osv.
33. Är han beroende av något? Mig såklart, sin fucking data och sex ;)
34. Vad kallar du honom? Plutten, älskling,baby, bebbo, retard och Jerry haha x)
35. Vad kallar han dig? Lillan, älsklingen,Bebban, cp massa fult -.-
36. Tränar han? Typ varje dag känns det som
37. Hur länge har ni varit tillsammans? 2 år och 8 månader <3
38. När fyller han år? Den 2 augusti
39. Om du skulle ge honom en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? Rosor, alltid rosor!
40. Beskriv honom med tre ord. Underbar, nörd och min älskling
41. Gillar du honom? Nej jag hatar honom x) haha jag älskar honom mer än allt annat, nu är det bara han och jag som det alltid kommer att vara, forever and ever...baby <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0