Vad fan gav det?

Ja nu är jag hemma igen, har varit hos läkaren och tog en sväng till apoteket för att hämta ut medicin och shit .
Läkaren gav mig inte mycket till svar men ska köra på denna medicin i ett år nu? om det inte hjälper så ska jag till en urolog . Så jag hoppas att skiten försvinner så att man slipper bli rånad på pengar varje gång lix, inte billigt att vara sjuk . Är väl mest rädd för att få det senare när jag jobbar på SF, de vill väl inte ha någon som är borta flera dagar lix väldigt ofta så jag hoppas verkligen .
Jag sa till om mitt öra dessutom! Är ju typ halvt döv på vänstra örat eftersom det är något som är iför, jag trodde att det var en vaxpropp eftersom det sade min skolsyster men nej det var det inte, det är bara svullet och fylld med luft eller vatten kommer inte ihåg xD men ska iallafall försöka trycka ut skiten, ni vet som man gör när man flyger, haha jag är sämst på det men nu jävlar ska det tas i x) + att jag fick en nässpray som ska hjälpa till, kuren varar i 2 veckor så vi får se hur det går med det, vill ju bli av med den skiten också eftersom jag har ont i huvudet jämt och ständigt .
Fan vad jag babblar på nudå om alla mina besvär haha .
Nu ska jag kissa och sedan glo tv eller nått .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0