Sunday

Godmorgon!
Nyvaken men ändå trött, som vanligt då . Vart rätt sent igår men hade det mysigt med min b-friend iallafall, först låg jag själv och kollade på två filmer som gick på tvn, Shanghai Knights och Damligan ,har sett båda förut men det var längesen så det var najs . Sen kom min bebbo till sängen och vi låg och kollade på skräckisen When A Stranger Calls, den är ju inte jätte läskig men den är obehaglig, man hoppa till lite ibland, hehe . Tur att jag hade min bebbo bredvid mig då <3
Så vad händer idag då?
Just nu tänkte jag bara ta det lugnt efter gårdagen, då jag hade världens migrän, hade så ont i huvudet så jag mådde illa, spydde en gång men resten av kvällen låg jag där i pina och mådde illa som fan, det var inte så kul . Så jag hoppas inte att det blir så idag igen .
Sen ska jag åka hem en snabbis och lämna av massa saker till mami och papi, de kommer ju hem från Egypten idag, en liten golfresa med mormor och morfar i en vecka . Gud vad jag också vill åka utomlands, orkar inte med denna kyla och det skulle bara vara så skönt att få komma bort ett tag .
Nej men så det blir en tripp fram och tillbaka, tråk som fan men thank god for iPod .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0