Segare än segast

Godmorgon bloggen!
Idag är jag fan sjukt seg, inte bra alls , orkar ens inte gå upp och fixa frukost, men ska göra det i reklamen då jag såklart kollar på Våra Bästa År , blir nog gröt idag med :) Och idag så händer det inte mycket, vilket gör att jag känner mig ännu segare . Orkar inte gå ut och gå heller då det är världens pissväder ute så jag lär sitta inne hela dagen, wiho . Hade tänkt ta en tripp till stan men jag gör det imorgon istället, har inte råd med alla sms-biljetter då jag inte har ett busskort, tänkte skaffa det då jag börjar jobba, nu känns det inte som någon idè .
Idag hade jag tänkt ta en lååång varm dusch och fixa allt som ska fixas :)
Nej nu ska jag kolla klart på VBå .








Kommentarer
Postat av: Classy

Jaha, vad roligt att alla ha likadan :D

Okej, va gulligt :)

Ja det tror jag med att de skulle blir :)

Att tatuera sig är ändå en ganska skön smärta på nå sätt tycker jag :P haha

Händer idag då?

Tack sötnos! <3

2009-11-26 @ 12:32:49
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0