Mata mig

Usch nej fy vad hungrig jag är, inte kul alls om jag ska vara ärlig . Men jag var mer hungrig förut, om man går hungrig och inte äter, försvinner hungern efter ett tag då eller? Konstigt det där .
Men nu när jag sitter och tänker på mat så vart jag jätte hungrig, väntar på att vi ska gå ner och äta, vilket betyder att det blir antaligen pizza till middag, men jag klagar inte, äter vad som helst just u, bara jag får i mig mat, lix har ju bara ätit frukost som bestod av två mackor och te , så GE MIG MAT!
Vi ska väl även gå och handla, så jag kan baka min jävla lussebullar någongång, hehe .
Och en glad nyhet, varmvattnet är tillbaka, men nu är det två stycken som ska duscha så min dusch lär inträffa ikväll istället . Men men what to do .
Men nu ska jag klä på mig , nej jag är inte naken, vill bara byta kläder, till varmare kläder eftersom jag fryser jämt och ständigt nuförtiden . Sätta upp håret och sucka framför spegeln på mitt hår .

Talk to you bitches later



Kommentarer
Postat av: rosen

haha xD ah, skönt som fan att dom vann allsvenskan iaf :)

oth, snart kmr nästa.. men man hör ju lite rykten om vad som ska hända :P

2009-11-06 @ 16:38:43
URL: http://whoam-i.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea

fiin blogg! :)

2009-11-06 @ 17:17:42
URL: http://linneaheurlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0