Måndag

Godmorgon på er!
Har inte varit en bra morgon för mig iallafall, min urinvägsinfektion har kommit tillbaka igen och den kommer hela tiden just nu och det är inte okej . Orkar inte med detta längre . Fan .
Annars så har jag sovit en stund eftersom det varit en jobbig morgon, är inte direkt på mitt bästa humör om man säger så . Ska ringa min läkare nu och sen försöka sova en stund till om det går, inte lätt när man måste kissa hela tiden .
Hoppas ni haft en bättre morgon än mig iallafall!




Kommentarer
Postat av: Classy

Låter mysigt :) Jo då, den har vell varit bra förutom att ja vart dålig i lördags å söndags. Känner mig fortfarande hängig. Det är ingen bra kombination att vara bakis och sjuk på en å samma gång :P haha

Hur e det idag då?

2009-11-16 @ 11:11:00
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch, stackare :( Tranbärsjuice och citron ska vara bra mot urinvägsinfektion har jag hört, så prova drick det:)



Sv: Ja vi kan vara överens om att plattången är en bra uppfinning :D

2009-11-16 @ 14:18:48
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0