Liten powernap

Ja nu är jag och min man vakna, vi båda somnade i sängen för ett tag sedan, det var riktigt skönt men nu när man vaknade är man jätte trött och det är jätte segt :/ vill inte sova heller, känns onödigt nu när man kan vara uppe länge + att älsklingen spelar det nya spelet lite högt på datan ;)
Jag fick då ingen chans att spela det idag eftersom det tog så pass lång tid att få ner skiten och det finns ingen chans att jag får spela det nu lix, hallå man har världens datanörd till pojkvän men så underbar :)
Så det får bli att jag spelar massa imorgon istället!
Har på tvn just nu med Desperate Housewifes, har dock redan sett avsnittet men har på tvn iallafall :)
Men nu tänkte jag kolla på massa serier , Gossip Girl, One Tree Hill, Desperate Housewifes osv .

LATER BITCHES



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också ungefär alla sims spel.

Och sen vill jag ha The sims 3 Destination,

det verkar vara roligt :)

2009-11-10 @ 21:36:19
URL: http://rainbowhearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0