Jävligt irriterad

Oj oj oj vad irriterad jag är just nu .
Skulle hoppa in i duschen nyss för att raka mig osv eftersom jag aldrig gjorde det igår för jag orkade inte, men nej då finns det inge varmvatten, hade på högsta och det var typ ljummet, knappt det lix, så nej hann med ett ben men jag vägrar duscha om jag ska stå och frysa arslet av mig .
Sen då tänkte jag baka bort min irritation, men nej då finns det ingen jäst hemma så då kan jag ju inte baka! Orkar inte gå ner och handla heller, gå och handla två saker är inte riktigt min grej, speciellt inte i denna kyla . Dessutom ser men ju ut som "hej kom och hjälp mig men ingen kom" , så nej denna dag är inte min dag och jag har en känsla av att detta är inte det enda som kommer få mig irriterad .
Vill bara skrika ut hur fucking irriterad jag är .
FAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0