I hate this you know



Kollade nyss klart på Paradise Hotel och tänkte kolla någon film eller serie nu efter, vet dock inte vilken?
Stämningen i detta hus är inte den bästa så känns som att alla är på dåligt humör vilket gör så att jag blir på dåligt humör :/ Vill bara säga till min bebbo att jag älskar dig och finns alltid här för dig, du kan alltid komma till mig här i sängen (haha skämtosido, försöker ju bara liva upp stämningen?) och prata eller bara va med mig , det är föralltid du och jag, spelar ingen roll vart vi är, bara jag har dig så känner mig mig säker och älskad, spelar ingen roll bara jag har dig .
Nej nu ska jag kolla upp vad jag har i denna data .




p.s I love you





 


Kommentarer
Postat av: Classy

Ja det hoppas jag med :P

Vad roligt att du är mer å tävlar, ju fler dessto roligare ;)



Rösta gärna JA/NEJ på frågan i mitt senaste inlägg :)

2009-11-26 @ 22:33:47
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt blogg

2009-11-26 @ 22:49:02
URL: http://isabellakino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0